Missie

Deskundigheid en vaardigheid zijn gereedschappen, waarmee de EIPS-medewerker — mannen en vrouwen — zijn/haar werkzaamheden ten behoeve van de opdrachtgever uitvoert.

Deskundigheid blijkt uit de wijze waarop het werk is georganiseerd, uit de planmatige en gestructureerde uitvoering daarvan, en het resultaat. Belangrijke aspecten waarmee de EIPS-medewerker zich onderscheidt.

Vaardigheid blijkt uit het ,,gedrag” van de medewerker ten opzichte van het werk, de opdrachtgever, collega’s. Bij gedrag denken we aan de wijze waarop men communiceert, aan inzet, werkmentaliteit en betrokkenheid.

Voor een professionele uitstraling is deskundigheid alleen niet voldoende. De professionele uitstraling van EIPS omvat een combinatie van deskundigheden en vaardigheden die zich als volgt laten samenvatten:

to be COMPETENT

to be CARING

to be COMMUNICATING 

to be CONVINCING

Kortweg aangeduid als “de 4 C’s”.

Samenvatting

EIPS hanteert de 4 C’s om tot uitdrukking te brengen hoe de EIPS organisatie en haar medewerkers zich in de markt onderscheiden. De 4 C’s vormen als zodanig de bouwstenen voor EIPS’s manier van werken en doen. Zij hangen op een bepaalde wijze samen. Gezamenlijk beogen zij onderscheidende kwaliteit van EIPS’s dienstverlening. De 4 C’s bieden intern het kader voor verdere ontwikkeling van de EIPS deskundigheid en vaardigheid.

4 C’s —> kwaliteit —> (H)ERKENNING